btytgy iki isim olmasına rağmen o kadar çok benzer isimler var ki… mesele bi sınıfta 2den fazla Zeynep, Zümra, Alparslan, Yiğit vs var. Ee bu durumda tek ismi de olsa çocuğa ya soyadı ile ya da başka şekilde çağırma olacak. Kimlik karmaşası konusunda da tek bi durum yok. Çocuk bunu ayırt edebiliyor. Zira kuzenim 30 yaşında. Okulda, resmi yerlerde kimlikteki ismi söylenir, ama ev içinde mahallede adı başka bilinir söylenir. Küçüklükten beri öyle. Bunun çok fazla örneği var. Kimlik karmaşası yaşadıkları durum olmadı, adapte olabiliyorlar.