Prensesannesibir Bu tercih meselesidir ama büyük kızım iki isimli ikinci ismini neredeyse kimse söylemiyor şimdi ikinciye hamileyim buna tek isim koymayı düşünüyorum 😘
Yigit_Yagiz_Moms ogretmen1anne_ iki isim daha güzel oluyor bence. Benim iki oğlum var ikisi de çift isimli
Biranne_64 ogretmen1anne_ ilk oğlumun tek isim sadece yiğit ikinci olucak Buda yağız ege olucak ilkine çift koymak istemedemim ama buna çift koymak çok istiyorum isme göre değişiyor bence çift yada tek isim 🥰
Acelyapova Reina etkilesin ona gore cift isim koyuyorum ayrica isme gore kaderimiz sekillenmesi sacma geliyor bana kaderi Allahtan baska kimse etkileyemez :)
Zeyasln ogretmen1anne_ çift isim ama tek isim kullanıyoruz büyüyünce kendileri hangisini tercih eder se
lalc ogretmen1anne_ çift isim koyup pişman olmuş olanlardanım şimdi ikinciye tek isim koycam. Kızım bile isyan ediyo neden 2 isim koydunuz diye
Hlimee ogretmen1anne_ ben çift koymak istiyorum İşimden çektim ikinci seçeneğim olsaydı derim hep Oğluma inşallah Yiğit Hamza koyacağım sağlıkla huzurla mutlulukla gelsin büyüsün inşallah 🙏🤲🏼🤲🏼🤲🏼
isum bbaby44 kaynanam bile, iki isim koyun diyor, kendisi bir oğluna 3 isim koymuş, diğerleri hep iki, ama nedense hep tek isimleri ile seslenir,
pamuk34_ ogretmen1anne_ çift isim koymak sünnetmiş öyle duymuştum o yüzden bende çift isim koyucam 🥰🥹
BirAvucmutluluk pamuk34_ her duyduğunuza inanmayın önce bir araştırın bende duymuştum ve araştırdım doğru olmayan bir bilgi yayıyorlar Nihat hocanın videoları var bakabilirsin Esas olan tek isimdir diyor
Lumlum ogretmen1anne_ iki isim iki karakter demek bence🤣 bi de iki isim fazla muhafazakar aile tercihi gibi gelmiştir. 🤣 ben tek isim severim :)
annelik_4 ogretmen1anne_ bence tek isim ama biz çift isim koyacz sebebide eşimle başta anlasmadik sonra ikimizinde gönlü olsun diye iki isimle kaldık 😀
BirPrensBirAnne ogretmen1anne_ bence tek isim daha hoş duruyor ama mesela uzun ismin yanında kısa isim de güzel duruyor mesela oğlumun adını Hasan-Ege koydum şimdiki aklım olsaydı sadece Hasan kordum