İki isim koymanın amacını asla anlamıyorum. Hayatımda bu kadar gereksiz ve yaygın çok az şey gördüm. Çocuğa resmen boşuna yük, nasıl olsa bir isimle seslenilecek ama orada da sürekli bir ikilik. Yeni tanıştıkları başka isim söyler eski tanıdıkları başka isim. Ne gerek var. Özentilikten başka bir şey değil. İkinci ismi bulamayıp sıkıntıya girenler falan görüyorum, niye zorluyorsun mecburi mi ikinci isim?😂 şaka gibi bir milletiz bazen mantık aramıyorum