Tek isim taraftarıyım ben de. İkiyi hiç düşünmedim, istemedim. Hangi isminizi kullanıyorsunuz sorusunu sormaya sinir olurdum. Ya da hani birinin iki ismi var, birini söylüyorsun şunu kullanıyoruz yalnız diyorlar veya ikisini de söylemedik diye laf ediyorlar falan. Ben baya sinir oluyordum 😬. Neden iki isim konulduğunu tam olarak anlayamıyorum ama herkesin kendi tercihi.