yavrusincabim1807 Zaman hızlımı geçti yavaşmı bilemedim ne ara bu sayıya düştük 🙂↔️ 32 haftaya girdim bile 😌 hazırlıklar hala bitmedi kıyafet yıkama ütüleme alınacak kalan şeyler kafam çorba gibi 😂
Seren27 yavrusincabim1807 hiç dert etmee, ilk hamileliğimde doğuma 10 gün kala ütüledim kıyafetlerini, zaten el kadar bişey ütüyü bas çek bitiyor❤️😂
Havva2626 yavrusincabim1807 Bizim de son 54 günümüz, ya mayısın başı ya da sonu doğum gözüküyor, 40 haftalıktan hesaplanıyor ya en geç mayısın sonu gözüküyor, belki daha erken gelir, bizimde yıkanacaklar eksikler daha tamamlanamadı. 😄😄
Ceroklns yavrusincabim1807 ben daha daha şakasını söyliyim 40+1😂😂 sağlıklı ve çok kolay bi şekilde kucağımıza alırız hepimiz inşallah🫠
Ksniak yavrusincabim1807 Seren27 kızlar gerçekten bilmediğim için soruyorum yanlış anlamayın. Bebek kıyafetlerini ütülemesek ne olur ki? En kötü ne olur yani 😅
Havva2626 yavrusincabim1807 3 hafta önce 1.540 dı yarın kontrolümüz var bakalım ne diyecek doktor, yazarım buraya. NST ye girdin mi sen?
Dryfrmzz25 yavrusincabim1807 banada pazartesi günü 1900 dediler nstye de girdim iki hafta sonra tekrar gel dedi
yavrusincabim1807 Havva2626 yok kendi doktorum daha nst ye sokmadı ama acile gittiğimde girdim 1 defa
Dryfrmzz25 yavrusincabim1807 aynı durumdayım 32.haftadayız eksiklerim var çantalar hazır değil zaman geçiyor strese girdim valla😄
yavrusincabim1807 Dryfrmzz25 artık ertelememek lazım biyandan halletmek lazım sanki ben çamaşırlarını yıkıyorum bavul hazırlıycam hastane için birde
Dryfrmzz25 yavrusincabim1807 evet bende kıyafetlerini yıkadım bugün bayramdan sonra mobilyaları kurulacak ki ütüleyip asayım en acili hastane çantası gerçekten bende hazırlayayım artık
Aksutilayda44 yavrusincabim1807 son 56 gün 🥲 bi ara 99 gündü şimdi nasıl 56 ya düştüm zaman çabuk geçiyor sanırım bide bakmışsiniz doğurmuşuz kızlar benimde Mayısın sonu gözüküyor bakalım minik hanım ne zaman gelmek isterse bana 1500 Gr demişti doktor sizce normal mi 32+0 oldum
Havva2626 Aksutilayda44 Haftasına göre biraz düşük, benim 32+2 1940 dedi başkalarından o civarlarda ama her bebek aynı kiloda olmak zorunda değil.
yavrusincabim1807 Aksutilayda44 aynen 99 günü dün gibi sanki me çabuk düştü gerçekten banada öyle geldi 99 dan sonra