Ozgis1s Eko93 bende her ay kan verecekmişim ayrıca nodül çıktı onun içinde 3 ayda bir usg giricem inşallah bebişlerimizi etkilemesin de 🥹
Eko93 Ozgis1s insallah. İlaçla düşürürler. Her şeyin başı stres. Oyuzden hiç kötü bir şey düşünme. Geçmiş olsun🌸🌸
Serendipity16 Betl35 sabah troid hapımı akşam yemeğinden önce de demir hapını içiyorum trioid hapıyla başka hap alınınca etkisi düşüyormuş galiba
Kbrbydk Betl35 12-13 hafta civarıydi galiba folik asiti bırakınca diğer vitaminlere filan başladık. Ondan beri kullaniyorum