Ayyy ben bu konu hakkında kaç doktora sordum çalıştığım hastanede 😄😄 ben işe giderken önce troid alıyordum,öğlene doğru acıkınca da demiri alıyordum.Şimdi izne cıktım uyanıyorum sabahları eşim giderken demiri içiyorum tekrar uyuyorum kalktığımda da troidi alıyorum.Dahilyie doktoru bu şekil içebecğeişimi söyledi istersen gece de içebilirsin dedi ama ben gece süt içiyorum yatmadan o yüzden öğlene doğru acıkınca yemekten 1 saat önce içiyorum