Ben 18 haftalık hamileyim en başından beri hep dedim ki tabii ki hemen bırakırım ondan kıymetlimi ama sonra o kadar zorlandım ki her içmemde vicdan azabıyla içiyorum bugün yine bırakmayı deneyeceğim. Lanet olsun gerçekten şu sigaraya hem içtiğimiz için stres oluyoruz, vicdan azabı çekiyoruz, bebeğe zarar, çevreden ayıplanıyoruz, içmeyince de mutlu olunmuyor