Umutlabekleyis benim de tüp bebek ve 10 yıldan fazladır sigara içiyorum 1,5 2 pakete yakın içiyordum normalde. İnsan ne olursa olsun beş anda bırakamıyor. Tüp bebekteki doktorum ilk 3 ay 1-2 dal, sonraki aylarda maks 5 dala kadar içebilecegimi söylemişti. Çok zor oldu ama azalttım riskli günlerim oldu hiç içmediğim de oldu. Çok çok hafif bir sigaraya geçtim (ki tat vermiyor duman da gelmiyor zaten) onu da günün farklı saatlerinde 1-2 tane yakıp yarım yarım içip atıyorum. Şimdi 33. Haftadayım 3-4 haftadır bir miktar çoğalttım malesef