Sevim97
Sevim97 Benim de ara ara oluyor gün içinde. Geçmeyen ve şiddetli bir ağrı değil ama. Ara ara yokluyor. Sanki içimde birisi kendini gerdiriyor gibi. Sonra geçiyor. Doktor rahmin genişlemesine bağlı olacağını söyledi. Tabi dün nöbet görevlerinde üşütüyorum sanırım onun da etkisi var. Dediğiniz gibi şiddetli ve geçmeyen , dayanılamayacak bir ağrı değilse endişe etmeyin bence hemen 😊