Semevii Merhaba @Ebrarabla_06 çok tuhaf bu ara ne zaman girsem sizin tahminlerinizle karşılaşıyorum sanırım öğrenmişsiniz buuu işi tebrik ediyorum 😎
Sadeceanne2 Ebrarabla_06 bu kadar bulantıya 😄birdaha cürret edebilir miyim bilmiyorum ama nasip diyelim. Oğlumu kaybettim çok acı geçti 1 senedir şimdi kızım geliyor bu hanım efendi beni mahfetti sağlıkla nasip olsun inşallah
Ftmis-93 @Ebrarabla_06 inşallah bitanem arkadaşımın gönlündeki de kız bayram sonu doktor kontrolü var haber veririm mutlaka