Nurgul1661 Ebrarabla_06 abla bende kardeşimin bebeğini sormuştum kız demiştin bildin valla kız çoktı bakalım benimkide doğru çıkacakmı daha 1 ay var öğrenmeme
Ebrarabla_06 Nurgul1661 çok mutlu oldum🥳🥳🥳 canım benim Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah🥰 inşallah seninkini de doğru bilirim ❤🥰
Nurgul1661 Ebrarabla_06 yok ya ben almanyadayım abla buradaki doktorla erkenden görsede bişey demezler bence gördü biliyo ne olduğu nu söylemiyo haftasını bekliyorum
Nurgul1661 Ebrarabla_06 çünkü yani çok net herşeyini gösteriyordu ben anlamıyorum cinsiyetten o yüzden bilemedim 😂😂😂