Emellll67 yalnız değilsiniz 19+2 yim benimde henüz belli olmadı son aylara doğru bir anda buyur diyorlar düzenli hareketi bende de yok ama bazen acılı ketçap yiyince ufak hareket hissediyorum sevdiği bir yiyeceği bulup takip etmeyi deneyin göbek konusunda da simdilik memnunum doğumdan sonra kilo vermesi kolay olur diye düşünüyorum 😂