Emellll67 Kizlar 19 haftalik hamileyim karnim büyümedi çok korkuyorum başkalarina bakiyorum bu haftada herkesin karni buyumus oluyo bende halen tik yok bu durumda morelimi bozuyo
Hacerr Emellll67 niye korkuyorsun Allah başka dert vermesin neler var şurda o hafta zaten karın çıkmaz 25 26 da sonra çıkmaya başlar kimisinin 30 da bile tam çıkmamış oluyor normal bi durum
dml33 Emellll67 ic karnin geniştir benimde cok fazla cikmadi ya zaten gobekte vardi biraz anlamiorm.bazılarının kocaman bnden kucukler cikar elbet hissetmeye başladın mi
Esrarslan Emellll67 benim de karnım da en ufak bi değişiklik Yok bende görüyorum 2 aylıkken belli olmaya başlayanlar var belki iç karnımız geniştir
istkizannesi Bende 19+5 im. Hala benim eski göbeğim gibi göbeğim😂 hamile karnı değil yani. Harekette geçen hafta bir iki pıt pıt oldu. Bu hafta o da yok
dml33 istkizannesi bizim cocuklar rahatlar demekki yerlerinde ne yer aciyolar kendilerine nede harekt ediyolar coi uslular msallah 😀😀
kizbebekannesii istkizannesi ay ben de senle tam tamına aynı gündeyim arada bir pıt pıt ediyordu bugün sabahtan beri tatlı yedim sola yattım karnmı oksadım falan ama hiç bi hareket yok valla üzülüyorum millet deli gibi oynuyor içerde diyor bu haftalarda biz mi anormaliz onlar mı 🙄
dml33 istkizannesi aman aman uysal olsunlar yaa karnimizda kipirdasinlar diye bekliorz hergun diorm kizim.sn nie harekt etmiosn uyuzmusun nesin tik yok ama yinede 😀😀dogunca bu dediklerimin acisini cikarmasnda 😊😊
istkizannesi dml33 al benden de o kadar. Bende sürekli hadi bak bekliyorum diyorum sağa yatıyorum sola yatıyorum. Yok😂
Dmn-rumeysa81 Emellll67 benimde 27. Haftaya kadar hiçbir şey yoktu bi hafta da biranda çıktı endişelenmene gerek yok iç karnın geniş demek ki ayrıca kötü bir şeyde değil daha da avantajı var hareketlerin kısıtlanmıyor son 3 ay hamile gibi oluyorsun daha iyi bence
Mucizemgeliyor86 Emellll67 25. Haftama gireceğim işyerindekiler bu hafta yeni anladı :) benimde yeni çıkıyor hiç telaş yapma
Sidelya Emellll67 iç karnın geniş olabilir. Kuzenimin eşinin son iki aya kadar çıkmamıştı. Hiç çatlağı da olmadı aslında şans olabilir ☺️
Esrefiblue Emellll67 korkulacak bir şey değil ki bu ☺️ ben bugün 30 hafta oldum daha bir iki haftadır gizleyemiyorum, kendini yeni yeni belli ediyor..
Aysims Bende 18 im benimde yok bebişin hareketlerini hissediyorm ama göbek hafif bi şişkinlik dışında bir şey yok bebeğin gelişimi iyi olsunda göbek çıkmasın daha iyi avantajlıyız :)