Piiinar Muhsineaaydgr evet benimde ilk gebeliğim 😊👼🏻 Haftasından öndeymiş onun haricinde bir sıkıntımız Yok Allah’a şükür 😊
dml33 Muhsineaaydgr tabiki hissedincede az hissedince korkuluyoms gec hissediorz bari sorunsz hissedelim 😀