Muhsineaaydgr Arkadaşlar 20 haftalık hamileyim fakat bebeğimin hareketlerini hiçbir şekilde hissetmiyorum böyle durumda olan var mı normal bi durum mu
SevgiTkn Muhsineaaydgr kimisi geç hissetmeye başlıyor canım korkma. Ama yine de bir hastaneye git istersen en azından korkun gitmiş olur
Hllhlt Muhsineaaydgr canım korkma bnde 21 de hissetmeye başladım 23 de daha kuveetli hissediyorsun 😀 güzel bir duygu hemde çok özel bi an önce yasarsın insaallah
Melomeltem Muhsineaaydgr 4 cu gebeliğim ben bile 25 haftadan sonra hissetmeye başladım korkma herkesin ki bir değil millet fazlaca abartıyor taklalar atıyor falan gaz ile bebeği de karıştıran çok mesela
Piiinar Ben net bir şekilde 22 haftalıktan hissettim ama her insanda farklılık gösteriyor bende düşünüyordum neden hissetmiyorum diye sonraları zaten kupür kıpır yerinde durmuyor 😊
Piiinar Muhsineaaydgr evet benimde ilk gebeliğim 😊👼🏻 Haftasından öndeymiş onun haricinde bir sıkıntımız Yok Allah’a şükür 😊
dml33 Muhsineaaydgr tabiki hissedincede az hissedince korkuluyoms gec hissediorz bari sorunsz hissedelim 😀
Melomeltem Muhsineaaydgr yoktur korkma diyorum ya benim dördüncü çocuğum olacak 25 sen sonra hissettim
Zeynpatak Muhsineaaydgr 19 .haftamda bir anda hissetmistim ben de ondan once bende mi bir sorun var neden hissetmiyorm diye uzuluyodum . Cok yakinda hissedersin canim