Krmm09 PapatyaAaAaaa benim aşılamanın 4 yünü bugün ilişki olmasını söyledi duşmemesi içinde dupbaston verdi
PapatyaAaAaaa Krmm09 rabbim hayırlı haberler almayı nasip etsin siz neden aşılama oldunuz öğrenebilirmiyim
Bbk88 Krmm09 canım benim de sen gibi sağ tüp kapalı ve bir tarafta pko var aynıyız peki nasil oluyor süreç kapalı taraftan yumurtlama olursa ya açıktan olmazsa:(
Krmm09 PapatyaAaAaaa benim pcos ve sağ tüp kapali 2 yıldır evliyim eşimdede siperm azlığı var son çare bunu denedik insanla olur
PapatyaAaAaaa Krmm09 benim eşimdede sperm ileri hareket az morfoloji de 1 çıktı o yüzden aşılama yaptık benim bugün 6. Gün daha öncede iki düşüğüm oldu
Krmm09 Bbk88 benim sadece bir yumurtam büyümüş hangisi bilmiyorum ama güzel büyümüştü bizim gibi bu hastalıkta olup çocukları olan da var önemli olan eşimin sperm sayısının yüksek olması ama bizde sperm sayısı da az
Bbk88 Krmm09 evet sperm sayısı iyi biz de ama doktor aşılama oranı yüzden 30 40nndedi bana anlamadım .açık yerden büyümüş demek
Malajin17 Kızlar 13 haftaligim ben ilk aşılama da gebe kaldım. Dinlenin beslenmenize dikkat edin. Stresten uzak durun. Sigara kullanıyorsanız en dibe indirin. Allah hepinize hayırlı sonuçlar versin♥️