Meleknurcinar Busebozkurt0310 ben ilk kızımı sezeryanla 38 hafta 3 günlük dünya gelmişti 2780 Gr doğmuştu
Busebozkurt0310 Meleknurcinar canları sağolsun kilodan çok o önemli kilo slinir verilir Allah bağışlasin darısı bizlerin başına ☺️
Aybike042024 Busebozkurt0310 bende pazartesi günü 38+3 oluyorum ve Allah’ın izniyle oğluma kavuşuyorum 🥰🧿
Edos123 Busebozkurt0310 bizde cuma günü 37 oluyoruz doktorum bayramdan sonra ki hafta alalım dedi☺️ isteğe bağlı sezeryan olan var mı kızlar sonradan pişman olur muyuz bilemedim😀😀
Busebozkurt0310 Edos123 39 yani hayırlısıyla gelsin inşallah. Normal yapabiliyorsaniz normal yapin istek dahilinde sezeryan olmuyor diye biliyorum ama