Busebozkurt0310 Kizlar cuma günü 38 olucam 38le 39 arası alicam dedi pazartesi günü 38+3 oluyorum alir diye duusnuyorum ama almazsada 39+3 ayin 15ine geliyor sizler ne durumdasiniz ? Ne zaman geliyor bebisler
ipeklinaismom Busebozkurt0310 37+0 iz bugün . Dun gittim 15 nisana gün verdi 38+5 oluyo. Ama 5 Nisan ve 11 nisan son kontrolum var o zamanda alıyorum diyebilirim dedi bilmiyorum ne olcak bekliyorum kurbanlık kuzu gibi🤣
Serfes1 Busebozkurt0310 sizinle aynıyız benimde cuma 38 oluyor 38+5 olan bayram sabahına verdi. Hatta dedi neden biraz daha beklemiyoruz. Bebeğin belki döner diye ama ben döneceğini sanmadığımdan o güne aldım.
Aybike042024 Busebozkurt0310 bende pazartesi günü 38+3 oluyorum ve Allah’ın izniyle oğluma kavuşuyorum 🥰🧿
Gizem3514 ipeklinaismom Bizde bugün 36+5 iz ☺️ Gününü nasıl belirlediniz doktorumuz bize hiçbişi söylemiyor sağolsun daha bekleyelim dışında 😬 Belirsiz beklemek zor araya bayramda giricek
ipeklinaismom Gizem3514 haftaya artık alalım dedi bende Bayram sonuna olsun dedim 15 dedik ama tabi 11 deki kontrol sorunsuz geçerse yoksa 11 de alırım dedi
Gizem3514 ipeklinaismom Sağlıklı güzel bir doğum olsun inşallah 🤲🏻🥰 Bizde 40 ı beklemeden doğarız inşallah 😅
Busebozkurt0310 Meleknurcinar ne kadar geç aliyor 40 tamamliyorsunuz resmen aslinda sezeryanlar 15 gun erken alınır
Meleknurcinar Busebozkurt0310 bende anlamadım ikinci doğumum olcak bebeğin kilosuda 3200 gram dedi erken alırsam küvezde kalır o yüzden 20 sinde alcam
Busebozkurt0310 Meleknurcinar allah allah kuvezde niye kalsın kilosu çokta düşük değil benim 37de 3.200 demisti bilemedim cinsiyeti ne