oznur-41 erken gebelik testi yapmanı tavsiye ederim ben adetinin 2 gün gecikmesinde gebelik testi yaptim benim de silik cikti sevinemedim. 2 gün sonra bi daha yaptım ama erken gebelik testi yaptım ve net çift çizgi çıktı. Şimdi 10 haftalık gebeyim. Test aletlerin içindeki kullanma kılavuzunda da yazar hatta silik çizgi de pozitif demektir diye. Yani testteki bilgiye göre bi de bana göre pozitif. 🥰🥰♥️♥️👼👼