oznur-41 Selam kızlar , bu ay klomen tedavisi gördüm yumurtam gelişti ve 17sinde kendiliğinden çatlama oldu. Adetim 2 gün geçiyor bu sabah test yaptım varla yok arası gibiydi çizgi şimdi tekrar bakayım dedim böyle olmuş kuruma çizgidir diye sy tuttum ama çizgi hala duruyor sizce var mı ? 
RavenV oznur-41 Benim de bu şekilde silikti. İnanamadım ertesi gün tekrarladım çizgi koyulaşınca kan verdim. Umarım vardır tebrikler 🌷
myangelson oznur-41 üzerinden uzun süre geçtiği için kuruma çizgisi olma ihtimali yüksek. Bir kaç gün sonra tekrarlayın testi kutunun üzerinde yazan süre icerisinde çizgi çıkarsa dikkate alın. Hakkınızda hayırlısı olsun 🤲🏻
Pnrdrsn oznur-41 ben aylardır yapıyorum negatifse negatif. Kuruma çizgisi diye biseye hiç rast gelmedim. Ümit vermek istemem ama yaşadığım şey bu. Saatlerce gezdiriyorum yanımda kuruma çizgisi falan belirmiyo…bence kan verin çok yeni olabilir
oznur-41 bsra4213 sabah yaptım aslında yok diye kenara bıraktım az önce baktığımda böyleydi kuruma çizgisine su damlatınca çizgi gider mi acaba damlattım gitmedi kafam karıştı var mı yok mu diye🤷🏻♀️
oznur-41 Elifxxxx  Gerçekten dediniz gibi çıktı hala inanamıyorum bu sonuca pozitifff🥲
Cankuss35 oznur-41 benimde böyle silikti ama anında çıktı . Varla yok arasıydı sonra erken gebelik testi alıp tekrarladım yine silik çıkmıştı ☺️
oznur-41 Pnrdrsn aynı şeyleri yaşadım bende . 2 yıldır istiyorum sayısız test yaptım hiç biri böyle olmadı ilk defa böyle çizgi gördüm.Yine çok umutlanmak istemiyorum ama inşallah vardır🤲