İnşallah her birimiz güzel haberler alalım🙃 benim bat 12 nisan. Klomen kullandım sonrasında da Ovülasyon ile takip ettim. Gerekli günleri de değerlendirdik/ artık beklemedeyim🙃 1 sene oldu kürtaj olalı sormasında gebelik elde edemedik🫠 bu aydan ümitliyim demek istemiyorum. Her ay ümitleniyorum fos çıkıyor🫠
Ben oruç tutuyorum hergün iş çıkışı 17.30da yaptım testimi oruç olunca sıvı da tüketmemiş oldum uzun saatler, çok net gördüm pik ve çatlamayı. Tavsiyem testin aynı saatte ve sıvı almadan olması, sağlıklı olacaktır :)