Mcay Allah güç kuvvet versin, çok geçmiş olsun, çok üzücü. Üstte yazdığım şeyi benimle aynı anda yaşayan yakın bir arkadaşım bir süre sonra 4. Ayında kaybetti diğer bebeğini de, çok acı çok zor tahmin edemem bile acısını, ben de çok etkilenmiştim şuanki hamileliğimde 4 ayın bitmesini çok zor bekledim, benim için risk 3 ay değil, 4 aydı o yüzden.
Ama güzel bir haber vereyim, 2 hafta kadar önce kızının 1 yaş doğum gününü kutladık. Şu an çok çok huzurlu ve mutlu çok şükür. Minik oğlunun yeri her zaman ayrı olacak ama Allah çok tatlı bir kız nasip etti sonrasında. Bu söylediklerimin arasında çok da fazla bir zaman yok.
Allah sabır versin size de, meleklerinizle en güzel zamanda yeniden kavuşmayı nasip etsin inşallah. Onlar sağlıklı, mutlu bir hayat süremeyeceklerdi belki de, bir hastalıkla, rahatsızlıkla doğacaklardı. Vücudumuz genellikle buna izin vermiyor. Bizi de onları da koruyor aslında, dünyaya güçlü gelmeleri için elinden geleni yapıyor. Biz farkında olmuyoruz çoğu zaman.