Sevincrah Kelebekmisaliihayat Kesin değil daha, burada olmuyor. Eşim Elbistanlı, ailesi orada belki oradaki devlet hastanesine giderim ama hiç gitmedim daha oraya. Yarın 30 haftalık olacak, sizinki kaç haftalık
Feride_01 SeherT değerlerim düştü düşmüştü soğuk aldım kanamam oldu engeksiyon vardı 15 gün acı çektim hiçbir şekilde ilgilenmedi
SeherT Feride_01 yaa üzüldüm Allah sabır versin bende ona gidiyorum ama ne bileyim gayet ilgili davranıyor şuan bana göre
Sevincrah Figencll Hoş gelmişsin 😊Ben 20 yaşıma kadar orada yaşadım, Karahalil de. Üniversiteden sonra ancak yılda birkaç kez dönebiliyorum
Sevincrah Kelebekmisaliihayat Hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah, az kalmış sizin. Benimki erkek, 2. Erkek olacak inşallah. Sizin?