Feride_01 SeherT değerlerim düştü düşmüştü soğuk aldım kanamam oldu engeksiyon vardı 15 gün acı çektim hiçbir şekilde ilgilenmedi
Nazannn33 Kardelenylmz Kardelenylmz bende mersin . Mersin’de önereceğiniz kadın doğum doktoru var mı. Himmet bey hakkında fikriniz varmı forum yasam
Kardelenylmz Nazannn33 forum yaşamda Ahmet ışıktan a gidiyordum şimdi şehir hastanesinde kemal dinç var ona gidiyorum çok da memnunum Ahmet beyden de memnunum ama maddi olarak biraz zorlandık