adarayaz sorun değil canın sağolsun. Ben ilk defa ilaçsız adet oldum 22 Nisan da ve sadece 2 gün gecikmeyle. Adetim bittikten sonra 5 gün boyunca sabah aç karnına akşam uyumadan önce bir bardak içtim. Daha fazla devam ettiremedim midemi rahatsız ettiği için. Şuan adetim geçti 2 gün ve belirtiler var adette olabilirim hamile de. Test yaptım Negatif çıktı gerçi ama bekleyeceğim.