Deryacc00 Ezgiyldz94 bilmem ki ben doğum yaptım odamda sonra alttan duşumu aldım be sana korse veriyorlar bacaj korsesi kan pıhtılaşmasın diue onlar veriyor en güzel şey doğum yapınca odada çocuk doktoru hazır bekliyor yan masan da çocuo için acil bütün ekipmanlar hazırda bekliyor
Deryacc00 Ezgiyldz94 evet normal doğum ebe ve doktorlarım ile atkadaş gibi olduk doğum zamanu bana çok motive diyorlardı hadi yaprsın bak paşa kafası görğnpyır annem çıkarsın artık beni diyor bak çok gğzel saçları var sonda sım bilşyoruk çoo zorlandın ama sen annesin çok güçlüsüm beneğin sana kavulmak için son güxünle ıkınmanımbekşiyor ve neler neler foğdığ gibi hafi bize dua et demeye başladılae gepsi bebeğç alıp öpmeue başladılar çok memnundum
Seeymayldz Deryacc00 istedigimizde acaba tek kisilik oda alabiliyor muyuz bazi hastanelerde ucret odeyip tek kisilik oda ayarlabiliyor çünkü ☺️beni cok dusunduren sadece eşimin istediginde odaya gelip gelemicegi
Deryacc00 kubrakarakassoylu canım araştor hastane yatı özel yarı devlete aid 5 sene sınra tamamen devlete aid olacak
kubrakarakassoylu Deryacc00 özel değil tamamen devlet hastanesi bazı ayrıcalıklar bir kaç yıllığına özel işletmelere verilmiş olabilir ki bu, bu kadar büyük kamu binalarında olabilecek şeyler ama devlet hastanesi, 3. Basamak