Ebruarss 8 ay oldu bütün kuzenlerim benden sonrw orada yatu bi tane bile kötü yorum görmedi. Hepsi iyi ki dedi 2 si sezeryan lı alttan uyuştırdular gördüm bebeğimi her anını dediler doğumunu özel odamda yapıyorsun doğumun a2 uzman doktor 1 hemşire 2 ebe 2 çocuk doktoru giriyor doğuö somrası tekrar özel odana çıkıyorsum duşunu vs alıyorsun doğum zamanı çok destek oluyorlar kimseyi dinleme bana da öyle dediler hiç de öyle çıkmadı basıları bartıyor sırf devlet diye kafalaeına da kötü diye kodlamışlar yengem benden sonra medipollde doğum yaptı ve giç memnun kalmadı açılöası olmadığı halde saatlerce sımi sancı verdirip sonra kalp durmaya başlayınva sezeryana aldılar devlet öyle değil ama kimseyi dinleöe git