Mayasey Kimyasaldan 4 ay sonra hamile kaldım. Ben de prolaktin yüksekliği falan da çıktı o ara o yüzden de biraz uzadı. Kimyasaldan sonra korunmana gerek yok.
Haticekale Gulxxx bende kimyasal gebelik yaşadım. Bir ay koruduk sonraki ay hamile kaldım canım. Şimdi 20 haftalığız.
Gokkusagivemucize Gulxxx kanama yaşadım ama daha önceki gebelikte de yaşamıştım. Bununla ilgisi olduğunu sanmıyorum yani. İçiniz rahat etmezse bir adet dönemi bekleyin.
Sue Kimyasal gebelik nedir belirtileri nelerdir ben iki ay önce boş gebelik nedeniyle kurtaj oldum şimdi 6 haftalık hamileyim geç hafta kesemi gördüm ama çok korkuyorum aynı şeyleri yaşamaktan
Gulxxx Sue kese gördüysen bekle canım. Benim kese yoktu kanda hamilelik çıktı sonra kanamam başladı dr keseyi göremeyince kendi yüzde seksen düşer dedi dediği gibi de oldu sen kaç haftalıksın
ebrarmom08 Sue kese gorduysen kimyasal degldr canm beta degerin duzensiz ve az yukselmesine kimyasal geblk diyolar