Fgm Esraabrklu 38. Haftada sezeryan olucam canım benim ki tüp bebek doktorum normali bekleyip riske atamayız dedi benim çok fazla kasılmam oluyor inşallah hayırlısıyla 38 i görürüz 😊 biz sabırsızız biraz yine de çok şükür geldik Bu günlere kadar 🙏🙏