Fgm 35 olduk çok şükür 🙏 ve artık doğurmak istiyorum Allah’ın işine de karışmak istemiyorum haşa ama zorlanmaya başladık artık allah cümlemizin yardımcısı olsun çok şükür bugünümüze 🙏🙏🎈 sağ Salim kucağımıza Alalım inşallah yavrularımızı 🙏
Fgm Esraabrklu 38. Haftada sezeryan olucam canım benim ki tüp bebek doktorum normali bekleyip riske atamayız dedi benim çok fazla kasılmam oluyor inşallah hayırlısıyla 38 i görürüz 😊 biz sabırsızız biraz yine de çok şükür geldik Bu günlere kadar 🙏🙏