Zzeeyynepp Ben philips , mam ,nuk her markadan birer tane koydum doğum çantama hangisini tutarsa diye 😅
Lebis35 Philips avent aldım yeni tutmaya başladı 27 günlük bebeğim 2 gündür emiyor emzik memeye yapışık kaldığı için verdim mecbur
Fatu Lebis35 hamileyim bnde ilk kez anne olcam bilmedgmden soruyor um damaklimi olcak damkkszmi sizce
Ayzek Ikincikezannetugce philips avent aldım 0-6 ve 6-18 ay olanlarından 😊 indirim buldukça aldım 🤗 ilk çocuğumda büyük kolaylık sağlamıştı uyumasını falan kolaylaştırdı doktorumuz da 1 haftalıkken verebilirsin dediğinden verdim sonrasında da sadece uykuya dalarken emiyordu
07Tugce Ikincikezannetugce Philips avent aldım özellikle ilk bir ay kullanmayı düşünmüyorum sonrasında da kullanmak istemiyorum ama ihtiyaç olursa diye aldım
Buseirgit Ikincikezannetugce büyük kızma Philips avent almıştım çok memnun kaldım. Küçük kızıma chicco aldım kızım tutmadı hiç. Bu sefer Philips alıcam yine
Eminesendur Bibs aldım ilk oğlumdada onu verdim en azından emme dürtüsünü alıyordum yok sa memeyi emzik niyetine bırakmıyorlar
nurtug Ikincikezannetugce ben ikili avent aldım bi de frigg marka aldım henüz doğmadı bakalım inşallah tutar