BabyAta Ikincikezannetugce herkes phlips avent öneriyor henüz almadım. Haftaneye götürmeyeceğim çünkü emme alışkanlığı memede kazandırmak istiyorum doğduktan bir ay sonra falan baktım yapışık yaşıyoruz emzik vermeye başlarım 🙈
Deletedmom_88 Ikincikezannetugce bibs markasına da güzel diyorlar, ben ondan almıştım ama kullanmamaya karar verince iade ettim
Kbrbydk Ikincikezannetugce ilk kızım hiç emzik tutmadı. Bir ara yaklaşık bir ay kadar Philips avent tutmuştu. Eltim tommie tippe kullanıyor oğluna çok memnun. Biraz da bebeğe bağlı tutmayan hiç tutmuyor
Busraalyaa BabyAta 1 hafta içinde tutarsa tutar yoksa tutmuyolar ve emzik gerçekten 1 yaşına kadar aşırı rahatlatıyor çocukları emöe refleksinden dolayı
Oznurkk BabyAta bacım sen 1 ay sonra bebeği emziğe alıştırabileceğini mi düşünüyorsun ilk başta aldı aldı almadıysa istersen şeker ver yine de almaz 😂
Nazlimom Ikincikezannetugce philips awent sert olduğu için emmedi bilaç emzikte denedim tutmadı 2 senedir bibs kauçuk emzik emiyor her ay değiştiriyorum kauçuk olduğu icin tek kötü yanı bu😅
Erkeekaannesii Mine-tayfun Bende onu almıştım ama damaklı tutmadı oğlum philps avent ultra air tuttu sadece
kzlcairem Nuk damaklı bir yapıya sahip olduğu için daha kolay tutuyor bebekler. Henüz Türkiye’de yokken teyzem Almanya’dan getirirdi tüm kuzenlerime kardeşlerime. Kalitesini bildiğim için bende nuktan şaşmayacağım. Kauçuk olanı daha sağlıklı.
Greenleaf Ikincikezannetugce ben de bibs in damaksızını aldım öneriler üzerine ama kullanmayı çok da düşünmüyorum, umarım yani 😅