Cansuyca tabiki doktorunuzu dinlemelisiniz ama zaten sezeryan olucaksa bayramdan sonraya gün verir doktor 38e girmiş olursunuz
Ayrıca üstteki arkadaş çok doğru yorum yapmış birde başka doktora görünün isterseniz devlet hastanesinden bir doktora
Çünkü çatı darlığı doğum başlamadan anlaşılmaz bizzat ebeler söylüyor😊😊😊