merylii_ ozgeyurt49 korkma canım Allahın izniyle bir şey olmaz, ağır kaldırma, yükseğe uzanma,, beslenmene dikkat et yeter
nesli5154 ozgeyurt49 Merhaba umarım sizin için en hayırlısı olur ve en yakın zamanda pozitif görürsünüz bende bayramdan sonra yaptıracağımda aşılama devlette olduğu için ücretsiz ama bana reçete yolladılar ilaçlar ne kadar tutuyor acaba mahsuru yoksa söylermısınız
ozgeyurt49 nesli5154 amin canım inşallah Allah razı olsun ben özelde yaptırdım aşılama için direk 12 bin ödedim