Whereismybaby beta 2000 ken kese görünmedi ne rahimde ne de tüpte iki gün sonra gel dedi doktorum, gittiğimde 2 kese vardı bende biri rahimde diğeri tüpte, beta 5 bin olmuştu. Sonrasında riske atmamak için tüpü aldılar, kürtaj yapmadılar Rahime belki diğer bebek yaşar diye, o da narkozdan sonra yaşamadı zaten bir hafta sonra düşük yaptım