Gamzealptkn evet o da bir belirtisi bende ilk öyle saptadılar sonra bekleyelim dediler baya bir kaç gün bekledik lekelenme başladı hcg mesela 500 ise 2 gün sonra 850 falan oluyordu sonra 1000 den sonra acayip ağrı başladı sol tüpte odak gördüler . Gittim iki tüpün ikisinide aldırdım çok şükür şimdi öyle bir riskim artık hiç olmayacak . Sende bu gebelikten sonra eğer dış gebelik derlerse aldır tüpü direk tüp bebek yaptır Allahız izniyle hemen olur