aogoya Sevgi2023 yaaaaaaa inşallah çok dua edicem senin içinde hakkında hayırlısı olsun herşeyden önce 🥰🥰🥰
Irem95 Hahaha saka gibii benimde iliski 16. Bat 4 bende yarın sabah test yapmayı düşünüyorum bel kasık baş ağrısı göğüs hassasiyeti ve midemde değişik şeyler oluyo hazımsızlık şişkinlik gibi insallah hepimiz pozitifi görürüz bu ay 😄
neanladinyurdagull Ha34kaya hayırlı olsun kaset test olmasına rağmen gebelik gözüküyor kan verip takip edin bakalım 🌺
Irem95 Ha34kaya cok sevindim canımm saglıkla kucagına al insallahh :) bende simdi yaptım negatif benim
Aysll33 Ha34kaya hayırlı olsun canım ben hep bu marka ile öğrendm hep doğru sonuç verdi sağlıkla gelsin
Ha34kaya Irem95 amin inşallah canımm sende bekle bakalım inşallah olur benimde dün negatifti bugün silik çıktı anlamadım. Kan vericem istanbul gidince.
Kubraakgn0 Ha34kaya Canım artımed çok yalancı pozitif çıkartıyor başka test varsa onunlada yarın tekrar dene istersen
Ha34kaya Merveaozturk yaa bende yarın vericem artık. Gün içinde versem olur mu sabaha anca eve varırız çünkü