Ha34kaya Sevgi2023 bende bi saate yapıcam ama şuan il dışındayım telefon çekmiyor mutlaka çekimce atıcam
Seydanuurr4 Ha34kaya benimde bat 4 2 gün önce öğrendim hamile olduğumu awox marka kesin doğru çıkıyor
Ha34kaya Seydanuurr4 tamam bende ondan aldım yapıcam kaç dk beklemem lazım peki yaptıktan sonra hic kullanmadımda onu bilmiyorum
Kubraakgn0 Ha34kaya Canım bekle istersen ben adetime 3 gün varken yaptım negatifti 3 gün geçtikten sonra 4. Sabah ilk idrarla yaptım çok silik pozitifti geç döllenmeyse çıkmaması normal adetinin gecikmesini bekle istersen ☺️
Ha34kaya Kubraakgn0 valla yarın ilk idrarla yapıcam negatifmolursa bekliyicem daha bir şry yapmicam ama belim ağrıyor göğüslerim şiş sivilcelendim kasıklarıma ağrı giriyor bazen bilmiyorum
Kubraakgn0 Ha34kaya Benim ilk belirtilerim tatlı tatlı bel ağrısı ve adet olucakmışım gibi ara sıra kasıklarda sızlama vardı
aogoya Ha34kaya bende bi kaş saat önce yaptımmmm benimde bat 4 hem erken hem normal alıp yaptım ikisindede pozitif 💃🏻💃🏻 İnşallah sizinde pozitif çıkaaar 🥰
Sevgi2023 aogoya testinizin resmi varmi?? Atarmisiniz? ?bende 3 normal test yaptim çubuk olandan 3dede çikti hafif kolge silik hemen 5dk çikti bat 4 bendede