Eylul5961 Gulfidan_99 hic korkulcak birsey yok ben ilk gebeligimde yaptirmistim zaten ucundan bakiyor, simdiki gebeligimde de simdi ciktim doktordan keseyi gördü karindan ulstrasonla kan verdim bayramdan sonra birdaha gidecegim