48lipastelboya Şişkinlik kabızlık vs. Yok gaz yok ama üçüncü bebeğim 11 haftalığız şu an dar kıyafet giyince belli oluyor normal mi
Yasemin_emir 48lipastelboya bugün 13 haftalık olduk 3.gebeliğim benim de aynı şekilde dışardan bakılınca çok rahat belli oluyor göbüşüm.Diger gebeliklerde biraz geç çıkmıştı 😅🥳
yeni-annelik 48lipastelboya ne güzel ben 17 haftalık hamileyim hala tam anlamıyla hamile göbeğim yok ne zaman çıkıcak acaba 🙈
Cilginanne2bebeli68 48lipastelboya ikinci benim göbek de vardı 14+5 olduk gösteriyor kendini disardan
yeschef-13 48lipastelboya benimde 11+ da çıktı ilk gebeliğim şuan 30+2 ve ikiz taşıyor gibiyim kocaman bir göbeğim var
48lipastelboya Yasemin_emir Bi an şaşırdım gerçekten diğerlerinde pek hatırlamıyorum ama ortalarına doğru çıkmıştı ilkinde doğuma az kala çıkmıştı 😁😁😁
Yasemin_emir 48lipastelboya ayy benimde öyleydi 😅😅 Bir kaç ay sonra nasıl olurum bilemiyorum ama yalnız olmadığıma sevindim 😅
48lipastelboya Yasemin_emir 😂😂😂😂hatta dün dedim ki eşime ben son aylar çıkmam evden çıkamam şu halime bak dedim 😂Bilmiyorum ne kadar büyüyecek daha
48lipastelboya yeni-annelik ilk bebekse geç çıkıyor gerçekten benim doğuma az kala belirmişti ikinci de 20 haftayı geçtikten sonra çıkmaya başlamıştı
yeni-annelik 48lipastelboya ilk gebeliğim çoğu kişi ondandır diyor ama hiç göbeğin çıkmamış hamile değil gibisin deyip kalp kıranlarda var tabi
48lipastelboya yeni-annelik o kalp kıranlar hiç bitmez büyük olsaydı da ooo şimdiden böyleyse sonra nasıl olur derlerdi
Betul_ela0 8 haftalık olduk benimde 3. Ya sanki 3-4 aylık oldu niye böyle oldu anlamadım çok erken çıktı yanlış değilmişim sevindim 😁
Hamdiyevural Betul_ela0 bnde 18 haftalık 3 .gebelik ilk iki çocukta neredeyse göbek yoktu bunda ilk haftalarinda vardı şimdi çok şükür biraz şişkinlik geçmiş gibi ay inşallah çıkmaz fazla göbek gerçekten cekilmiyor
Betul_ela0 48lipastelboya ay bilmiyorum ben kesin doğurmak istiyorum diye ağlarım 😁 böyle giderse yarım ay olucaz
Betul_ela0 Hamdiyevural Benimde ilk ikisinde göbek yoktu ilk kızımda son aylarda acayip şişmiştim 42. Haftada geldi kızım çünkü ilk hamileliğimde çok daraldım ikinci hiç öyle değildi ama bu çok erken çıktı nolucak böyle 😟
1prensesannesi__ 48lipastelboya normal canım bende kilolu olmama ragmen 2. Gebeligim bu haftalarda ciktigini anliyodum disardan kiloluyum diye anlasilmasa da pantolonlarimdan anliyodum 😃
48lipastelboya 1prensesannesi__ aslında güzel bişey göbüşün çıkması ama insanı düşündürüyor şimdi böyleyse sonraları nolacak halim diye 😂