EceSB bizde hiç kullanmıyoruz 😅 eşim bulutu istedi ben aslanı ben aslan diyorum diye herkes aslan der eşim dahil oğlum bile bilmez bulut ismini 😬 bana kalsa tek isim koyarımda ikimizinde gönlü olsun diye 2 isim koyduk ikisinede büyüyünce artık hangi ismi kullanırlarsa