Dnzkml Hanımlar 30.haftama geldim ama hala bebeğime isim bulamadım.Çok anlamsız yada eski bir isim olsun istemiyorum.Çevrenizde duyduğunuz yada bebeklerinize koyacağınız isimleri paylaşırmışsınız fikir olsun banada
biranne__ Dnzkml Biz Güney koyucaz öneri yapalım yinede: Aral, Arat, Mirat, Sıraç, Karel, Ardıç, Emir, Enis, Eren
Sema_1nur Dnzkml benim de oğlum oluyor ben buğra düşünüyordum ama eşimin yakın kuzeninin ismi o da bizde kerem semih ve yusuf arasında kararsız kaldık
EceSB Zeyasln bulut ismini çok severim ben de. Çocukluğumdan bir anı, ilkokulda sınıfımıza kısa süreliğine bir çocuk gelmişti adı buluttu. İsmi çok değişik gelmişti çocukken hepimize. Çok tatlı, havalıydı ve harika keman çalardı o yaşta 🤭. O isim hep çok asil gelmiştir o zamandan beri.
dogurangaplumba Dnzkml Oğlum olursa hep Tuna yada tunç koycam diyordum ama 2. Kızım yolda benim isimler size oneri olsun o zaman 🙈❤️
Gzdee93 Dnzkml Çok teşekkür ediyorum amin inşallah 😍 nasıl bir bebekliği vardı oğlunuzun peki hiç çevremde yok çünkü asil adında 😊
yenianne0511 Dnzkml yeni isimleride herkes koyuyor çok iticileşti duyduğumda bile hoşuma gitmiyor araz uraz asil asaf türkiye son yıllarını bunlarla ve birkaç daha var geçiriyor 😂😂😅😅 benim hayalim Esat 💙 ilk bebeğimize erkek dediler sonra kız ayrıntılıya kaldı bakalım 🤷🏻♀️ inşallah erkektir
Fundahakanb EceSB bende bulut ismini çok severim . Eşim istemediği için koyamadım ama isterdim .bi arkadasıma çok ısrar etmiştim koy diye ılgazali koydu :)
Zeyasln EceSB bizde hiç kullanmıyoruz 😅 eşim bulutu istedi ben aslanı ben aslan diyorum diye herkes aslan der eşim dahil oğlum bile bilmez bulut ismini 😬 bana kalsa tek isim koyarımda ikimizinde gönlü olsun diye 2 isim koyduk ikisinede büyüyünce artık hangi ismi kullanırlarsa
NGold Asrın benim de yeğenimin ismi bence yeni isimler gibi cıvıtık değil ama demode de değil çok yaygında değil güzel bi isim