bende martın 12sinde kimyasal gebelik geçirdim betam 92 idi fakat sonradan düşmeye başladı. Doktor beta sıfırlanana kadar ilişki önermedi sağlık ocağında takibinin yapılmasını istedi . Sıfırlandıktan sonra normal ilişkiye devam edebilirsiniz ama siz kanda zaten hamileyken o hafta içerisinde tekrar hamile olamıyorsunuz diyebiliyorum . Kimyasal gebelik yani adet kanamasıyla beraber atıldıktan sonra betanızın sıfırlanıp öyle devam etmeniz gerekiyordu . Onu yaptıysanız bu ay kalmış olabilirsiniz