esss_92 biz de 1 hafta önden gidiyoruz suyumuz vs notmal Allah’a şükür ve hiç bi doktor şekeriniz olabilir ondan önde gider demedi ama doktor ilerisi için yüklemeyi önerdi bnde yaptırdım ve şekerim çıktı dahiliye 1 hafta takip etmemi ölçmemi istedi ama değerlerim aç tok hep normal çıkıyor çok da diyet yaparak ilerlemiyorum cuma günü doktor ne diyicek bakalım