Kızlaaar bende yazışmaları görüp geldim adetim 2 gün gecikti hala hasta olmadım test yapıyorum ama negatif çıkıyor bir de gögüslerim çok sızlıyor elleyince kasıklarımda da yürüdükçe ağrı var yatarken belim ağrıyor kafayı yemek üzereyim bana da akıl verin