prens_prenses_annesi Kizkiza erken gebeligi hemen yapabiliyosun gerci bn hic bi testimi ilk idrarla yapmadim
Tugcev Kizkiza o gece heyecandan eşim nöbetçi eczane bulup gelmişti. Aynı gecede 4 test yaptım sanki ne değişecekse 😂 sabah değerlendirmek daha iyi diyorlar ama erken gebelikte ilk idrar şartı yok sanırım ama boşa gitmesin bence sabah yapın 😊
prens_prenses_annesi asel-yasarrr kiz bide doktor benim testime negatif sayiliyo dedi 😃😃😃😃 https://hizliresim.com/mucuvkc
asel-yasarrr prens_prenses_annesi hayır asla bakma ona ne negatifi benim de aynı böyleydi silik çizgi her zaman var demektir
Tugcev Kizkiza üzerinde yazar. Benimkinde yazıyordu markadan markaya da farklılık gösterirse yanlış yönlendirmek istemem 🤦🏼♀️ hassas oluyor bu konular
Kizkiza prens_prenses_annesi onu aklından çıkar öyle düşünme sanırım herkesde var o o değerin yükselmesi keseyi görmek içinde çocuğu görüp kalp atışını dinlemek cidden insanın içi içini yiyor 🤣
Nzyl Kizkiza bilmiyorum bu markayı canım artimed yalancı pozitif çıkardı kaç kez ama görünene göre var gözüküyor tebrik ederim 💝
Kizkiza prens_prenses_annesi çok heyecanlıyım ama bı o kadarda huzursuzum çünkü 6 aylık bı kizim var korkuyorum açıkçası 🤣
asel-yasarrr prens_prenses_annesi değerini kesin söyle burada ben sana söylerim bakma sen ona ilk gebeliğimde bende kan veremeye gittiğimde testi verdim kana be gerek var pozitif işte demişlerdi 😅😅
prens_prenses_annesi Kizkiza sakin oyle dusunme bence benim oglumda 2 buuck yasinda knusamiyo bile dha
asel-yasarrr Kizkiza ikinciye hamile olduğumu gördüğümde ilk kadar heyecanlanmıştım üçü düşünemiyorum 😅😅