Biz cumartesi günü eşimle beraber belgrad ormanında başbaşa kutladık . Aşırı güzeldi. Hayatımda unutamcağım mükemmel bir andı. Herkese tavsiye ederim. Abartıyı bende sevmiyorum . Ama mutlaka yapın cok güzel bir anı oluyo gerçekten. Doktorumuza zarfın içine yazdırdık zarfı arkadasıma verdim. Butik pastacıyla anlaştık. İçinin kekini renkli yaptı. Arkadasımda cinsiyeti ona söyledi. Eşimle giyindik kuşandık süslendik belgrada gittik . Çok güzel bir ortam vardı kuş sesleri , hafif rüzgar, arkada göl ve ağaçların manzarası 🥰Küçük bir sehpada götürdük pastayı beraber bardakla aynı anda kestik. Video kaydına aldık. Ve kızımız olduğunu öğrendik😍💕 hayatımda yaşadığım en güzel anlardan biriydi🥹