Merhabalar arkadaşlar ;
Aranızda cinsiyet partisi yapan var mı yaptıysanız ne yaptınız eşinizle aranızda boya ile mi pasta ile cinsiyet balonu ile mi boya tüpü ile mi vesaire yada organizasyon mu tuttunuz fikir olsun
Şimdi birçok kişi saçma veya gerrksiz diyecektir ilk çocuk olunca heves ediyo insan hiçbişey içinde kalsın istemiyo ayrıca hatıra kalsın diye maksat eğlence..