Tugcev Eliyuss Aslında emin değilim. Yağ sürüyorum sürekli nemli tutmaya çalışıyorum ama göğüs ucu ve çevresinde inanılmaz bir kaşıntı yaşıyorum. Bence kurulultan değil. Muayene günüm gelmediği için soramadım da 🤦🏼♀️
Ecemmm07 Eliyuss da yeni mide yanması ve kusama gecti arda sadece kusama oluyor ve kasık agrsı kalca agrsı arda oluyo Çarşamba günü konturolüm var 13+4
Reina Eliyuss 16+2 deyim ama kaç eylülde doğacak bilmiyorum çünkü 3 hafta geç döllenme olmuş:) 14. Haftaya kadar neredeyse hiç yataktan çıkamadım çok kötüydü. Şimdilerde azcık daha iyiym. Ama bu seferde sürekli uykum geliyor 😄 her dk uyumak istiyorum
babysmommmm 00pamuk00 benim kardeşime perinatolog yaşamayacak bir bebek için sezeryan olma normal doğumla alsınlar dedigi anda çocuğun gelişimi stresten durmuştu . Çok şükür doğdu şimdi 8 aylık oldu bile . Testlerin çoğu hamileliği zehir etmek adına yapilkyor sanki .. içiniz rahat olsun Rabbim herşeyin hayırlısını versin sağ salim bebeklerimizi kucağımıza alıp sağlıkla hayırla büyütmek nasip olsun inşallah 🥰
Svl2109 Eliyuss hiçbir problem yok da karımda arada sancı oluyor ve bazen bulantı ve halsizlik 16+ 2 olduk 🥹 kızımla 💗💋
Cemre44 İyi gibiyim :) iyiyim diyorum ertesi gün mide ağrısı,mide bulantısı oluyor kötüyüm mü diyim bilmiyorum ki:( hala dışarıdan hamile olduğum belli değil 🤗 korbell ve birkaç tulum dışında hiçbir şey almadım henüz